Forex ko seekhnay mai bohat ziada Time lagta hai or Without A Good TEacher ap ka is mai kamyab hona bohat muyshkil ho jata hai is leay mia apnay Doston k leay forex ke kuch tips dun ga wo ap k bohat kaam ayen ge
Bollinger Bands
INDICATOR
yah ap ko ap k trading platform mai easily mil jay ga
IS KO
ap mukhtalif time frame mai use kr sakty hain jaisy k 15 ,30,1.,
note : kabhe bhe is ko news k waqt use na krain
is ko use kranay ka tareeka yah hai k agar candle oper wale line ko touch kry or is k bad wale candle line se neechay aa jay to ap sell ke trade lagay gay or apna takeprofit ko middle wale line per set kr dain gay or is k
bad agar market middle wal line ko cross kry ge to pher ap ek or trade lagain or apna take profit sb se neechay wale line per set kr dain is tarhn se ap easily profit kr sakty hain lakin is kaam ko pehlay demo per zaroor try krin os k bad real per try krian nhe toapko loss bhe ho sakta hai or hamesha stop loss ko zaroor krain
IN English


No comments:
Post a Comment